select apro.id, apro.hu, apro.apro_keres, apro.apro_cim, apro.apro_megye, apro.apro_telep, apro.apro_kat, apro.apro_felado, apro.apro_email, apro.apro_telefon, apro.apro_ar, apro.apro_penznem, apro.apro_honlap, apro.apro_aktivdate, apro.apro_lejardate, apro.apro_engedelyez, apro.kepid, apro.tipus, apro.apro_kulso_kepek, apro.apro_kulso_defkep, apro.apro_kulso_reklamlink, apro.apro_telep, apro.seo, apro.apro_kat from objects_9 as apro where (apro.tipus=10 or apro.tipus=54 or apro.tipus=101) and apro.deleted=0 and apro.apro_kat=3999 and apro.apro_aktiv=1 and apro.apro_lejardate>='2024-12-04' and apro.apro_engedelyez=1 and apro.id=3215203
Kúszást segítő játék gyerekeknek - méhecske - Semmi - Aprólapom.hu
Kúszást segítő játék gyerekeknek - méhecske @page { size: 21cm 29.7cm; margin: 2cm } p { line-height: 115%; margin-bottom: 0.25cm; background: transparent }MULTIFUNKCIÓS - a játék dallamokat játszik le és mozog, ami segít a kúszás megtanulásában. Funkciói: dal + mozgás; madár; elefánt; majom; 5 dal + hangok; be/ki kapcsoló; kacsa; méh; béka; kvíz; szín/állat neve és dal.OKTATÁS - lehetővé teszi, hogy a kicsi megtanulja az első szavait angolul. A méhecske gyerekbarát módon tanít angolul (állatnevek és színek).BEÉPÍTETT ÉRZÉKELŐ - a játék beépített érzékelővel rendelkezik. Egy speciális érzékelő lehetővé teszi, hogy érzékelje az akadályt és a másik irányba forduljon.BEÉPÍTETT KVÍZ - egy kérdőjellel ellátott gomb egy kvízt indít, amelyben a játék az állat színére vagy nevére vonatkozó kérdést tesz fel - válaszul nyomja meg a megfelelő gombot. TARTALOM A játék nyelve: angol Tápellátás: 3 x aa 1,5 v elem (nem tartozék) Méretei: 22 x 19 x 9 cm Súlya: 322 g Súlya csomagban: 560 g Interaktív zenés, oktató játék. Minden állat lábán van egy gomb, amely lejátssza a szín és az állat nevét és hangját, valamint angol zenét. Ezenkívül a megfelelő gomb megnyomása után az állat elkezd menekülni és dalokat játszani - a játék beépített érzékelővel rendelkezik, amelynek köszönhetően akadályba ütközve más irányba fordul. A felső dob hangokat és dallamokat játszik le, ha a fogantyúval megnyomja. A kérdőjellel ellátott gomb egy kvízt indít, amelyben a játék az állat színére vagy nevére kérdez rá - válaszul meg kell nyomni a megfelelő gombot.