select apro.id, apro.hu, apro.apro_keres, apro.apro_cim, apro.apro_megye, apro.apro_telep, apro.apro_kat, apro.apro_felado, apro.apro_email, apro.apro_telefon, apro.apro_ar, apro.apro_penznem, apro.apro_honlap, apro.apro_aktivdate, apro.apro_lejardate, apro.apro_engedelyez, apro.kepid, apro.tipus, apro.apro_kulso_kepek, apro.apro_kulso_defkep, apro.apro_kulso_reklamlink, apro.apro_telep, apro.seo, apro.apro_kat from objects_9 as apro where (apro.tipus=10 or apro.tipus=54 or apro.tipus=101) and apro.deleted=0 and apro.apro_kat=1873 and apro.apro_aktiv=1 and apro.apro_lejardate>='2025-02-23' and apro.apro_engedelyez=1 and apro.id=3365481
A Nysa 522 egy olyan játékautó fémből, amely 1:34 méretarányos kivitelben, nyitható ajtókkal, modell szintű kidolgozással készült. Néhány információ a tudásra vágyóknak: A ZSD autógyár a lengyelországi Nysa városában működött, itt gyártották a Nysa teherautókat 1952 és 1994 között. A nyolcvanas évekig összesen több mint 8000 autó érkezett hozzánk. N-sorozat és 520, a legtöbb pedig a Nysa 522 valamilyen változata. Mentőből futott a legtöbb példány, de létezett többek között teherautó, hűtöskocsi, kisbusz, sőt még tűzoltó autó is. Hofi Géza mondta a Nysáról, hogy csak egy dolog nem zörög benne: a halott. Nem volt egyszerű vezetni, kükönösen ha kanyarodni kellett vele. 80 kilométeres sebességnél gyorsabban csak a nagyon bátrak, illetve a rendkívül türelmesek tudtak haladni. Mentőkben a betegszállító térben nem volt fűtés, ezért a személyzet pokrócokkal, vesevédővel próbált védekezni a hideg ellen. A kezdeti oldalt szelepelt motorokat felváltó OHV vezérlésű erőforrások sem bírtak többet 100-120ezer kilométernél teljes felújítás nélkül. A mentőszolgálatnál a motorokat harmincezer kilométerenként cserélték, az autókat százharmincezer kilométerenként selejtezték.